Єдина Країна! Единая Страна!
Вівторок, 19.03.2024, 06:22 Ви увійшли як Гість | Група "Гости"
 
Головна Реєстрація RSS Решетилівська ЗОШ І ступеня
Рада вітати Вас на сторінках свого сайту. Сподіваюсь, що розміщена інформація допоможе Вам у навчанні та вихованні маленьких українців. Свої коментарі та побажання щодо роботи сайту прошу залишати у гостьовій книзі.



Світить завжди і повсякчас

Не знаючи зупинки й на хвилинку,

Щоб праця завжди радувала вас

І в серці кожної дитини зберегти

Хоч би частиночку своєї теплоти.

Григоренко Юлія Борисівна – вчитель англійської мови Решетилівської загальноосвітньої школи І ступеня.

Плануючи і здійснюючи навчально-виховний процес на тому чи іншому етапі, я враховую і передбачаю обидві сторони: свої навчальні дії як учителя і навчальні дії учнів. Активно працюю над розробленням власної системи викладання англійської мови.  

У 2009-2011 н.р. працювала  над науково-методичною проблемою : 

«Гра на уроці англійської мови як засіб підвищення пізнавальної активності учнів».

Метою роботи  є:

   · Вільне володіння широким діапазоном методів і прийомів організації провідних видів діяльності на уроках різного змісту;

   · Певна самостійність поглядів на методику уроків;

   · Забезпечення усвідомленості навчання дітьми;

   · Розвиток здібностей кожної дитини, самосвідомості особистості учня (спершу щодо реальної оцінки успішності у навчанні, а згодом – власних моральних якостей).

На кожному уроці намагаюся досягти взаємозв’язку навчальної, розвиваючої та виховної мети. Велику увагу приділяю створенню гуманних взаємовідносин між учнем і вчителем. Адже гуманна школа – гармонійна, у ній збалансовані любов і вимогливість, довіра і контроль, вона живе щоденними турботами дитини і водночас проектує і творить її майбутнє.

Використовую різні форми співробітництва з учнями. Готуючись до уроку, орієнтуюся не тільки на його зміст, а й продумую, як це зробити з найбільшою користю для розвитку особистості дітей, збереження їх емоційного благополуччя, оптимізму, розвитку позитивного ставлення до навчання.

Намагаюся будувати урок так, щоб дитина після уроку, незалежно від того, яку оцінку отримала, залишалася з позитивними емоціями. Надзвичайно важливо, щоб дитині хотілося іти на наступний урок. Часто в своїй роботі застосовую прийом створення "ситуації успіху”. Це так важливо для слабких учнів.

На уроках використовую іграшки, наочність, аудіотехніку. Це підвищує зацікавленість учнів, активізує мовленнєву діяльність. Урок із використанням такої наочності цікавий і веселий.

Намагаюся застосовувати різноманітні форми роботи з дітьми. Рухливі ігри та фізкультхвилинки знімають напруження, надають бадьорості. Вправи на розвиток усного мовлення носять комунікативний характер. Під час їх виконання використовую різноманітні режими роботи: "учитель - клас”, "вчитель - - учень”, "учень - клас”, "клас - учень”, "робота учнів у групах”.

Часто при поясненні нового граматичного матеріалу використовую граматичні казки. Наприклад, пояснення дієслова " to be” супроводжує казкою про короля To be.

На початковому етапі дуже важливо закласти основу для подальшого розвитку навичок говоріння, читання, аудіювання та письма. Для цього використовую різноманітні методи та прийоми. При вивченні літер та звуків  використовую малюнки. На уроки прилітають метелики, розквітають звукові пелюстки та ростуть звукові вишні, груші, виноград. Для створення на уроці сприятливого психологічного клімату і активності дітей я використовую різноманітні ігри з літерами та звуками. Разом дітьми займаюся пошуками загублених літер з алфавіту, проводимо  конкурс на кращого знавця літер, граємо в гру "професор — ABC", команди змагаються на вміння писати літери.

Важливе місце в навчанні англійської мови має постановка артикуляційної бази. На початковому етапі мені в цьому допомагає "казковий персонаж Mr.Tongue (містер язичок), який навчає дітей правильно вимовляти звуки. Здібність дітей  виражається в тому, що учні краще сприймають ігрові ситуації, казкові і фантастичні сюжети. Це дозволяє застосовувати на уроках сюжетні ігри казкового змісту.

Урок сучасного вчителя англійської мови неможливий без технічних засобів. Звукові посібники допомагають в аудіюванні, формуванні фонетичного слуху учнів.

Всі ці форми, методи та прийоми допомагають проводити урок-рольову гру, як підсумок пройденого матеріалу. Рольова гра поєднує в собі життєвийдосвід та чудове мовне тренування.

Слід зазначити, що рольові ігри, які  використовую   в навчально-виховному процесі, а особливо у вивченні іноземної мови, допомагають у більш доступній формі подати матеріал, сприяють його кращому усвідомленню, влучніше виразити специфіку англійської мови, Адже саме під час гри учні мимохіть запам'ятовують матеріал, розвивають мовленнєву діяльність, пам'ять, удосконалюють знання мови.

Рольові ігри також допомагають розв'язувати виховні завдання, формують у дітей почуття дружби, відповідальності, обов'язку; вчать учнів товаришувати. Рольова гра є невід'ємним показником активності учнів як в урочний, так і позаурочний час.

Учитель повинен бути лише диригентом у цій грі, створити необхідні умови для неї, зацікавити учнів, викликати в них бажання і вміння грати, вміння знайти найцікавіші, найдоступніші методи і прийоми організації ігрової діяльності учнів, сприяє глибшому, доступнішому, міцнішому засвоєнню матеріалу, викликають у дітей інтерес до мови, бажання її вивчати.

Вважаю, що вчитель не повинен зупинятися на досягнутому, він завжди має бути в пошуку, дбати про те, щоб учні хотіли йти до нього на урок, бажали зустрічі з новим, прекрасним, невідомим, щоб кожен урок їм приносив радість, був для них маленьким святом.

 Педагогічне кредо:

Навчаючи - учись, навчаючи - твори, у процесі творчості - навчай»

 Вважаю, що урок має бути:

   · Цікавим

   · Пов’язаний з життя, актуальним, виховуючим

   · Інформаційно багатим, насиченим

   · Доброзичливим

   · Будити думку учня, спонукати його до комунікації

   · Учень повинен хотіти іти на урок, чекати його

   · Кожен урок має бути кроком уперед на шляху до оволодіння знаннями

  · На уроці панують заохочення і зацікавленість , а не примус та страх.

        


продвижение сайта бесплатно
Своими руками установка окон с нуля.