Єдина Країна! Единая Страна!
Вівторок, 19.03.2024, 10:16 Ви увійшли як Гість | Група "Гости"
 
Головна Реєстрація RSS Решетилівська ЗОШ І ступеня
Рада вітати Вас на сторінках свого сайту. Сподіваюсь, що розміщена інформація допоможе Вам у навчанні та вихованні маленьких українців. Свої коментарі та побажання щодо роботи сайту прошу залишати у гостьовій книзі.



Другий рік вивчення ІМ, що розпочинається з 2013/2014 н.р. передбачає дві години, відведених на вивчення ІМ. В цьому році збільшується кількість тем ситуативного спілкування, особливо в публічній сфері (короткі відомості про своє місце, пори року, екскурсії). Сфери спілкування, які були представлені в 1-му класі, отримують поширене тлумачення, наприклад, до представлення члені сім’ї додається їх вік, опис зовнішності; до характеристики друзів – опис їх одягу, улюблених іграшок, хобі.

Комунікативно-мовленнєвий розвиток учнів 2-го класу продовжується в усній формі спілкування, тобто учень повинен навчитися сприймати й розуміти іноземну мову на слух і відповідно на неї реагувати. В цьому віці діти легко сприймають почуте, без труднощів розуміють на слух не тільки окремі слова, але й цілі комунікативні одиниці, об’ємні мовні відрізки, тому навчання аудіювання – розуміння мови, що сприймається на слух – є невід’ємним компонентом навчання комунікації. Воно складається з уміння диференціювати звуки, що сприймаються, інтегрувати їх в смислові комплекси, утримувати їх у пам’яті під час слухання, здійснювати можливе прогнозування і, виходячи із ситуації спілкування, розуміти отриману інформацію. Саме через аудіювання відбувається засвоєння мовленнєвої сторони мови, що значно полегшує оволодіння говорінням. Матеріалом для слухання у 2-му класі слугує не тільки жива мова вчителя на уроці, але й аудіозаписи наспівів, дитячих віршиків, пісень, рисівок, мікро-діалогів та міні-розповідей.

У 2-му класі розглядається цілеспрямована робота з читанням у двох напрямках – навчання техніки читання (читання вголос) та читання про себе. Вже в 1-му класі діти засвоїли алфавіт, оволоділи елементарними знаннями про звуко-літерні співвідношення. Дитина починає усвідомлювати важливість мнемічної задачі для засвоєння навчального матеріалу, поданого вчителем. У цьому віці відбувається інтенсивне формування прийомів запам’ятовування, тому при формуванні вмінь читання необхідно використовувати прийоми активізації асоціативної пам’яті учнів, спроможних „зачепити" емоційну та інтелектуальну сферу дітей, посилити чуттєву основу їх сприймання та допомогти їм більш яскраво закарбувати в пам’яті правила читання. Навчання читання про себе іншомовних текстів покликано вирішувати певні комунікативні задачі, тому починаючи з молодшої школи слід навчати комунікативному читанню в послідовності: від комунікації – до читання, від читання – до комунікації. Перед тим як діти перейдуть до читання надписів під малюнками, загадок, віршів, міні-розповідей, вони повинні будуть виконати нескладні комунікативні завдання: відповісти на питання вчителя, сказати 1-2 речення про героїв, описати їхню зовнішність, висунути припущення щодо улюбленого виду заняття тощо. Комунікативні завдання після читання тексту вимагають в учня поширеної відповіді на питання, виразу за опорами (ключовими словами, малюнками).

Навчання читання на комунікативній основі реалізує інтегративний підхід, коли мовний і мовленнєвий матеріал, що вивчається, проходить через 3 основних аналізатори – слуховий, зоровий та моторний. Четвертий – динамічний аналізатор – додається під час навчання письма, і тим самим остаточно закінчується формування мовних навичок та мовленнєвих умінь.

Учні 2-го класу засвоюють навички техніки письмаграфіки та орфографії. Саме у 2-му класі закладаються основи грамотного письма. Навчання писемного мовлення як самостійного виду мовленнєвої діяльності починається у 3-му класі і продовжується до закінчення початкової школи.

продвижение сайта бесплатно
Своими руками установка окон с нуля.